miercuri, 24 decembrie 2008

To be or not to be a Bad Santa Claus !





Se face ca odata cu venirea lu iarna, tre sa se aduca si Mosu ( tarash, cu forta sau de buna voie ) si sa impace odata pentru totdeauna, copilasii care inca sunt cu creierii in ceatza din cauza unei intrebari, relativ tampite si anume: exista sau nu Mosu ? Aaa, care Mos ? Pai, Mos Gerila, sau Craciun, ca asa il cheama de cand si-a mutat domiciliul din Laponia in Romania. A capatat identitate romaneasca, imigrantu ..... In fine, ideea e ca eu, l-am chemat la un concurs de catarat, si culmea, nu a vrut sa vina ( adica da dar nu avea cum, etc. ), motiv pentru care am fost si anul asta tot eu Mosu. Cel putin aici Mos Craciun e chiar a fost boulderist . Dar sa pot merge de ici colo, nu am cum. In fine, poate reusesc sa ajung pe la Brasov ca am auzit ca sunt copilasi cuminti acolo si poate reusesc sa il scot din raha .... of, ce spun aici, poate reusesc sa ii apar reputatia Mosului. Daca reusesc sper sa ma aleg si eu cu ceva. De la Moasa Craciunitza, care sa se inteleaga, e fata Mosului, nu nevasta. Aaa, nu fata mosului, ca doar nu sunt fata babii, chiar daca am parul lung ci fata Mosului. No, cam atat, o intind ca pierd trenul. Caaa sa fim seriosi, sanie cu reni ? de unde atat ? Oricum daca nu iese bine...... hmmm, ii fac reclama proasta. Cum ? In fundul gol si cu o barba falsa ( sa se vada lipitura ), strig prin centrul orasului : Nuuuu exista Mos Craciun ! Oricum, vad.



Un comentariu:

Radu Burtescu spunea...

Inteleg din cugetarea sifilitica un lucru: mosu', fie el si impost...pardon, inlocuitor:P nu mai vine la Constanta. Ar fi buna si o sanie si un permis, nu? Oricum, distractie placuta la Brasov si Sarbatori Fericite!